Destination; Tokyo!

Dags att börja blogga igen nudå. Skulle egentligen ha åkt ner redan i Juni, men pgp ersnliga skäl så ändrade jag datumet. Så nu sittrer jag här: Arlanda flygplats. Att ta farväl av familj och pojkvän var verkligen hjärtskärande och de senaste dagarna har bestått av ångest, stress och mängder av tårar. Ha checkat in baggaget, och gått igenom tullen. Sitter nu vid avgångsgaten som först tar mig till Helsingfors och sedan vidare mot min slutdestination Tokyo. Hoppas att denna gång inte blir lika jobbig, men jag tror den blir ännu värre, för jag aknar min pojkvän och familj så otroligt mycket redan.

Nästa gång jag skriver är jag förmodligen redan i Tokyo. Så tills vidare...

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback