Tokyo dag 4

Låg hemma hela lördagen, då jag var både trött och sliten. Pratade med familj och pojkvän över Skype i så många timmar. Under söndagen så mötte jag upp Lyndsay i Shinjuku för en shoppingtur i först Harajuku och sedan i Shibuya. I Harajuku tog vi lite purikurabilder och jag passade på att köpa två par nya lösfransar, då jag lessnat på den modell jag använt det senaste året, köpte storpack och det räcker fortfarande. Åt crepes (banan & jordgubb med vispad grädde!) och i Shibuya drog vi in på Shibuya 109 där jag passade på att handla ett par linser, blev ett par rosa för första gången av märket Heaven in the egg eller något sådant vill jag minnas.

 
Hachiko statyn, dock väldigt suddig bild.
 
Efter shoppingturen, så gick vi till en brittisk pub vid namn Hobgoblin, för drinkar och väääldigt sen middag!
 
 
 
 

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback