Torsdag

Hallå, är ni lika trötta som mig? Var tvungen att gå upp kl 05.30 eftersom jag började klockan 08.00 med hantverksteknik. Hade det i 4 timmar då vi bl.a. gjorde inpackningar och även planerade och skissade upp inför vårt "Grnichen-projekt" i vinter. Så det ska bli kul. En mindre rolig sak var att vi hade håltimme i 4 timmar och det fanns INGET att göra, det var bara en ren plåga. Så när det var dags för sista lektion så dök aldrig vår lärare ens upp. Riktigt dålig stil när man suttit stilla i 4 timmar för att ha en lektion. Jag hade kunnat varit hemma 4 timmar tidigare... Sånt gör mig riktigt sur.

Men men, slut på det sura. Jag såg precis klart animen "Ookami Kakushi" som jag påbörjade för 1 ½ månad sen men som aldrig blev klartittad eftersom min dator krascha, så jag tittade klart på den nu, men den var enligt mig väldigt långtråkig.

Nu däremot ska jag titta på några fler episoder av Cartoon KAT-TUN, jag ÄLSKAR verkligen den talkshowen, så tillsvidare får ni ha det bäst! :-)

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback