Torsdag --> Långheeeelg!

Hallå! Då var veckan sista skoldag över, är ledig äääända tills på måndag! Woohoo! Är trött som en as. Det var bara 2 min kvar på tågresan, då somnade jag! Haha! Trodde jag skulle dö när jag cykla hem, det gick i 3 km/h cykeln rulla knappt... Väl hemma så käka jag, tog med mig datorn upp på rummet och la mig i sängen. Legat såhär i snart 2 timmar och vägrar kliva upp. Det är ISkallt, avlider.

Men åt lite mer positiva tankar så ska jag om en stund plugga. Har bara engelskan och japanskan kvar (WOOHOO!), jobbade undan allt annat tänkbart idag!

KAT-TUN's låtar dunkar just nu i högtalarna och jag ska ligga och lata mig en stund till. :-)


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback