Tisdag

Hallå! Är helt slut just nu. Hade sovmorgon till kl 8.30 för tåget gick kl 10.03. Första lektionen var matte vid 11 och sen engelska som slutade kl 14. Eftersom ARL lektionen var inställd så hade jag 5 timmar att ta kol på inför träningen. Satt och pluggade 2 timmar i skolan  med matte. Gick sedan till biblan och lämnade tillbaka lånade böcker. Gick sen och köpte lite fika på ICA. Har 1 tim och 45 min kvar tills träningen börjar så jag ska sitta här på biblan i en 45 min till innan jag beger mig till min träning. Har inga läxor förutom japanskan tills imorgon. Så jag sitter nog vid datorn en stund till (tack gode gud att den följde med!) och sedan teckna lite hiragana.

När jag var på biblan första gången innan jag gick till ICA så var det en kvinna som greps precis utanför, förmodligen för missbruk av alkohol för hon hade endel flaskor. Det var lite tufft att se, jag som bor i Kvicksund där det ALDRIG händer något Här i V-ås så råkar man på inbrott och missbruk och diverse olyckor i princip varje vecka!

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback