Söndag = Träning!<3

Hallå, hoppas ni haft en trevlig helg. Själv gick jag upp tidigt för att göra mig iordning för dagens träning. Plockade upp min vän Elina vid ICA innan vi bad oss iväg till Västerås. Hon haraldrig tidigare testat det så jag tog med henne idag :-) Mina skador sen i tisdags hade läkt nästan helt men däremot så upptäckte jag imorse att jag hade ledhinneinflamation och det gjorde så fruktansvärt ont. Så jag avstod istället ifrån sparringen med rustning och körde istället grunderna orustad. Det var verkligen riktigt bra tillfälle att köra grunderna en lektion för min timing blev så mycket bättre!

Efter träningen så fick vi skjuts av min tränare ner till centrum där vi käkade på Spicy Hot, otroligt gott men jag gav 104:- för en potion med wokade nudlar och grönsaker med cashew.

Efter det kikade vi runt lite på stan och då hittade jag ännu en till väst som jag ska köpa. Bara 8 dagar kvar tills pengarna rullar in!

Tänkte skriva lite djupare om Kendo i nästa inlägg också så att ni får se vad det är jag håller på med!

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback