Sitter i skolan

Sitter som sagt i skolan jsut nu. Mentortiden blev inställd så vi får extra lång lunch. Gick upp tidigt idag. Var helt slut efter att pappa och jag spelade bilspel hela kvällen. Slutar efter nästa lektion vid 13.50. Har min kvällskurs kl 17.15, WOOOHOO.

Igår på träningen var jag så himla taggad och jag var SÅÅ, nära att vinna 2 matcher. När alla andra var helt slut efter 2 matcher så var jag supertaggad att köra en till.

Idag blir det att ta tåget hem kl 20, så det blir att komma hem sent. Plugga och sen spela splitter second igen! Så grymt kul, och jag klådde farsan som alltid spelar bil-spel. Har aldrig tyckt om bilspel, jag föredrar alltid skjutspel i form av Counter-Strike eller Battlefield, men nu har jag lärt mig tycka om Splitter Second också. ^-^

Ha en fortsatt trevlig dag! Uppdaterar senare!

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback