Samarbete

Något som jag har märkt är att en hel del av mina läsare skriver egna bloggar. Så jag har länge funderat på att man kanske ska göra ett slags samarbete/utbyte. Då tänkte jag att jag skriver om personen i frågan i ett separat inlägg lite fakta och kanske en bild tillsammans med en länk till bloggen. Sen lägger jag upp en egen meny strax under min header där alla andra läsare kan klicka sig in och vidare till den bloggen. Detta är förutsatt att personen som vill samarbeta gör likadant som på sin blogg.

Så om det är någon som är interesserad så skriv en kommentar! :)

Comments
Postat av: Haval B Aziz

Hola där :).. vad hittar du på en dag som denna? Laters kram

2010-09-09 @ 08:54:01
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Chawo

Faan vad coolt.

Gör det ont om man blir träffad.

Och typ får man musklerXD

2010-09-09 @ 20:19:40
URL: http://chawo.blogg.se/

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback