Politik

Ska jag vara ärlig så är jag så less på politik så det inte är sant. ALLA snackar om det hela tiden, jag kan tyvärr inte bry mig mindre. Ända jag stör mig på är att Moderaterna är i makten (IDAG SKA DE NER!) anledningen av detta är att regeringen bestämt sig för dra in alla som är födda i juni eller tidigare ska bli av med pengarna i ett x antal månader. Sådant stör mig så innerligt så nu vill jag ha ner de från makten, ge plats åt ett parti som vet hur man styr landet på ett vettigt sätt.

Men men, nog om det. Nu ska jag strax hoppa i duschen och fixa iordning mig inför skoldagen imorgon. Måste bl.a. fixa naglarna.

Måste upp kl 05.00 imorgon för att göra mig iordning inför skolan! Men det gör inget för imorgon startar vi dagen med 4 timmar med HNT (WOOHOO!).

Nattis :-)

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback