Måndag

Hallå! Hoppas ni haft en bra dag fastän det är måndag. Var tvungen att gå upp 05.30 T.T Började första lektionen på 4 timmar som var hantverksteknik, idag gjorde vi 2 st uppsättningar och även tränade göra Curler. Ska försöka bli bättre med att fotografera så ni får se vad vi sysslar med! Hade sedan 2 lektioner innan jag slutade och tog bussen och tåget hem! Är rätt så trött så idag blir det en skön dusch och sedan göra läxor m.m och packa inför imorgon.

Imorgon peppar jag inför Kendoträningen igen, det är verkligen ett av mina största glädjeämnen och är beroendeframkallande att träna. Jag får abstinensbesvär om jag inte får träna, ungefär som att jämföra en rökare utan nikotin! :s

Men iaf hoppas ni får en trevlig dag!

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback