Måndag igen!

Hallå, nu var det återigen måndag, är fortfarande krasslig men mår mycket bättre. Hade ju som sagt HNT igen då vi lärde oss klippa i etapper på ett vertikalt sett och horisontellt. Så nu känns det som jag hanterar teknikerna väldigt bra. Kom igen nu, jag behöver försökskaniner! Haha :-)

Här kommer även några bilder ifrån när vi höll på i salongen! Jag tränade på en inbakt fläta för första gången och sedan satte jag curlers på ett långhår som jag klippt innan!





Sen efter skolan så gick jag även och shoppade på stan, men det tar jag i ett separat inlägg ^_^


Comments
Postat av: lovisa

snyggt!

2010-09-21 @ 08:45:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback