Måndag!

Hallå, precis hemkommen ifrån skolan. Gick upp klockan 5 imorse så jag är helt slut. Däremot blev jag väldigt nöjd med min frisyr. Jag körde på lockat och tuperat, resultatet blev jag väldigt nöjd med. På HNT så arbetade vi med vårt Grinchen-projekt, så idag färdigställde vi allt till familjen Lou.

Efteråt tog jag, Anna, Quan och Eloise bussen ner till stan och gick i det nyöppnade köpcentret: Kvarteret Igor. Var tvungen att åka tillbaka tidigare till skolan eftersom vi hade materialkunskap, men istället så titta på när en duktig frisörska kom till vår skola och demonstrera ett nytt klippsätt. Hon var grymt duktig och hennes frisyr var verkligen "to die for".

Efteråt var det engelskaprov och sedan ta bussen/tåget och cykeln hem. Funderar på om jag ska titta på Boys Before Flowers? Har inte sett det nu på två dagar, jag blev verkligen beroende av dramat, något jag verkligen rekommenderar!


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback