Lördag

Jag var så himla trött igår att jag inte orkade ens sitta vid datorn, så det blev ingen bloggning alls. Så istället uppdaterar jag lite extra idag. Skolan tar slut på ens krafter direkt och ändå har det bara gått 2 veckor! Men men :-)

Ska strax titta på Gokusen 3 igen :-) Har ca 6 episoder kvar om jag inte minns fel, så jag ska försöka titta ut den idag och imorgon!

Idag har jag iaf varit ute i vår stuga och målat i 6 timmar och ont har jag. Träningsvärk efter igår, sprang runt Arosvallen när vi gjorde coppertestet och arosvallen e inte liten precis, 5 varv!

Lovar att uppdatera strax med lite roligare inlägg! :-)


Comments
Postat av: michaela

kul att måla!:D

2010-09-04 @ 19:45:20
URL: http://michson.blogg.se/

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback