Lördag!

Det märks verkligen hur sliten jag blir av att pendla flera timmar varje dag. Igår somnade jag igen med huvudet på datorn. Jag satt och tittade på Cartoon KAT-TUN igen men jag som sagt somnade under tiden... Så det hann aldrig bli någon bloggning igen. Men jag ska försöka uppdatera massor nu i helgen istället!

Idag är det total städning av huset eftersom vi har visning imorgon. Likaså har jag Kendo-träning igen (lääääääängtar!<3), det är verkligen en av mina stora glädjeämnen. Elina ska eventuellt med och testa på, och förhoppningsvis har min uppskurna fot läkt såpass att jag kan träna barfota igen, svullnaden i ögat och ömheten e nästintill försvunnen också (skönt!).

Vad ska ni hitta på i helgen?:-)

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback