Konbanwa mina-san!

Konbanwa mina-san!

Precis hemkommen med 8:a tåget, så jag är helt slut. Har haft studier från kl 09.20-18.45. Men nu är dagens lektioner över. Nu är det snart dags för mig att plugga.

Har en hel del denna vecka och nästa:

* Svenska  (klar)
* Dataprov (klar)
* HNT
* HVK
* Engelska
* Japanska

Tjat det är en del, men mycket har blivit gjort iaf!

Hade ju som sagt även min kvällskurs i Japanska. GISSA OM DET VAR KUL? Första gången jag bara vill skrika: JAAAAA JAG FICK LÄXA! Det är så förbaskat kul och jag längtar till nästa onsdag. Masayo-sensei är grymt trevlig ^_^ Så bra att vi bara är 4 st på kursen också. Då får man ännu bättre inlärning!

Måste visa vad jag köpte häromdagen också ju (så fort jag hinner och orkar).

Men nu ska jag strax börja plugga! Ska ta tag i HNT läxan tills imorgon. Ledtråd: Klippa och klistra.

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback