Hallå!

Hoppas ni haft en bra dag? Själv har min dag varit helt okej. Hade 3 lektioner idag. Gissa om jag är helt slut? Det sliter verkligen att pendla varje dag. Hemma till en halv 5 varje dag. Imorgon blir det hemma vid 18.00. Börjar kl 08.00 med HNT (vi har ju redan gjort håruppsättningar men imorgon börjar vi att klippa!) slutar den lektionen kl 12.00. Efter det har jag håltimma i 3 timmar? Får väl gå runt på stan en stund eller något :-) Sen har jag min sista lektion och slutar 15.20. Men jag missar precis tåget 15.35, så jag får vänta 1 ½ timme på nästa. :(

Men men, ska springa runt i affärer och titta noggrannre.Vilket snyggt höstmode som har kommit. Jag blev helt shoppingsjuk härom dagen haha!

Uppdaterar senare med något roligare :-) För nu ska jag se tredje säsongen av Gokusen!

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback