Godmorgon!

Godmorgon, klockan närmar sig 10 på morgonkvisten. Hoppas ni sovit gott? Jag somnade iaf med huvudet på datorn inatt haha! Hade den stora laptopen i sängen eftersom jag tittade på Gokusen, och sen somnade jag efter kl 2 inatt! Vaknade sen 04.20 och märkte att jag inte ens hade gjort mig iordning för att sova så, stänga av datorn och sen springa ner och fixa tänderna och tvätta ansiktet. Haha, men nu är jag klarvaken, vaknade redan kl 9 så det blev lite sömn som vanligt. Men jag får lägga mig tidigt ikväll.

Just nu spelas Versailles på spotifylistan och idag har jag bara tänkt att titta klart på Gokusen 3, plugga, göra lite små sysslor och sånt!

Hoppas ni får en bra sista dag av helgen!

Comments
Postat av: michaela

sv; ååh vad kul! är det gymnasium eller kurs? :)



vad skoj! :D

2010-09-05 @ 09:56:58
URL: http://michson.blogg.se/

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback