Fredag 16/9

Hallå, Hoppas ni har det bra idag, det är ju trots allt fredag så det betyder helg! Själv har jag lyckats blivit sjuk. Gick hem 3 timmar innan skoldagen var slut eftersom jag mådde så himla illa. Men jag var iaf på 4-timmars lektionen i Hant erksteknik. Vi klippte för allra första gången och det var verkligen jättekul! Hoppas på att få göra det på måndag. Appropå måndag så hinner jag få mitt studiebidrag så då ska jag springa och införskaffa mig endel saker som jag suktat efter i månader!

Idag kommer jag bara att ta det lugnt, plugga lite så jag inte hamnar efter i skolan fastän jag är sjuk och sen ska jag titta runt lite på en speciell sak som jag inte kommer att berätta just nu, men ni kanske kan tänka er vad? :-)

 

Hoppas ni får en härlig fredag och helg!


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback