Åhhh, vad jag älskar kendo!

Har precis kommit hem efter säsongens första träning. GISSA OM JAG VAR TAGGAD? Var så passa taggad att jag kommer hem helt sönderslagen. Blev slagen av min motståndares svärd 2 gånger i ögat, armbågen fick sig några smällar (när jag var orustad) och sen skar jag upp vänster fot. Ena tån försvann det hud från och stortån sprack undertill och likaså under nageln på ovansidan, som började störtblöda. Menmen man vänjer sig, det är trots allt en av världens farligaste sporter eftersom vi använder vapen. Sen var det även 4-5 nya personer som var och testade på. Det är kul! På söndag är det träning igen, LÄNGTAR<3

Nu ska jag strax hoppa i duschen och sen bege mig i säng. Har skolfoto imorgon, uhh :(

Hoppas ni haft det bra! :-)


^Bilden är ifrån Sverige Mästerskapet som jag var på i sommras, tror det är damtävlingen!


Comments
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Åh vad kul att du tränar kendo! :D Det gjorde jag i typ två och ett halvt år! :) Var riktigt kul!

2010-09-08 @ 09:02:50
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: michaela

sv; ja gudja! jag älskar mitt jobb, det är rätt jobbigt för rygg och axlar men tränar man och står på rätt sätt så är det inga problem :D



ååh vad kul! Jag vill egentligen öppna egen salong, men jag skulle aldrig ha ork med dessa papper osv.. jobbigt! :( Sen kan man ju som aldrig ta flera veckor sammannhängande semester

2010-09-08 @ 10:22:02
URL: http://michson.blogg.se/
Postat av: Chawo

Ohh vad coolt.

Har alltid velat testa de :O

2010-09-08 @ 19:04:45
URL: http://chawo.blogg.se/

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback