Redigerat om bloggen

Har suttit i snart 3 timmar och pillrat med bloggen. Men nu börjar den ju bli riktigt bra! Hade ju ett rosa tema förrut men eftersom det är så många som redan har det så kändes det alldeles för opersonligt! Så istället utgick jag ifrån min header. Tycker verkligen om bilden så det slutade med en svart/röd blogg!

Det som däremot har fixats idag är:

-Ramar till bilderna. Ser verkligen bättre ut än innan!

- Jag testade att flytta menyn till vänster sida. Men jag tycke inte om det så jag bytte tillbaka till höger igen!

- Jag har ändrat färg på länkarna så att de syns bättre för er läsare som vill kika in där!

- Bakgrunden. Den andra skärde sig så in i bomben, men nu är det fixat. Enda problemet jag stör mig på är att man ser vart bilden slutar. Men att förstora den ännu mer förstör bara bilden i sig. Så det får duga :-)

- Pixlarna har fixat så att allt ser bättre ut.

 

Finns en hel del som jag kan åtgärda, så det blir småfixeringar i taget!

 

Nu däremot ska jag titta lite på "Yamato Nadeshiko Shichi Henge" -dramat. Har tidigare sett animen (den är grym!) och nu tittar jag på episod 6 av Live Action dramat! Skriver om det allt mer detaljerat senare idag!



Så tillsvidare... Ciao:*//Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback