Hundutställning och småshopping!

Idag blev jag tvungen att gå upp 6.30. Jag trodde jag skulle dö. Gissa hur trött jag var? Men efter mycket om och men var jag uppe och sedan bar det iväg till en hundutställning inne i Eskilstuna. Våran valp Izídora och vår Claduia ställdes ut. Iza blev en BIR-valp (Bäst i Rasen) och Claudia en BIR veteran. Men Claudia har precis blivit nerklippt nu direkt efter utställningen!

Efter hundutställningen så åkte mamma och jag och handlade lite småsaker.Ett hänglås till skolan, nu behöver jag inte vara rädd att någon tar mina saker! En kalender så jag håller koll på allt som händer! En anteckningsbok i svart siden, med asiatiskt motiv! Och även ett paraply så att jag inte ska behöva gå i regnet och bli blöt när jag ska ta mig till skolan!


^Mitt nya fina paraply så jag slipper gå i V-ås och bli blöt, och ett hänglås till skåpet!


^En snygg kalender. Grönt och svart! Mina favorit färger! Nu kan jag hålla koll på allt i skolan som händer.


^Mitt anteckningsblock i siden, med asiatiskt motiv! Jag älskar den, den är verkligen superfin och helt i min smak :-)


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback