Dålig början av dagen

Har sovit riktigt illa inatt. Blev väckt kl 12 av att vi ska göra iordning inför privatvisningen av huset imorgon. Har rengjort poolen nu, ska strax fortsätta röja ur min garderob. Men frågan är: HUR MKT KLÄDER HAR JAG? Det tar ju aldrig slut...

Men men, nu ryker en massa gammalt skit och det som behålls paketeras ner i säckar och flyttkartonger!


Imorgon börjar man nya skolan också! Jag har aldrig i mitt liv gått i någon annan skola än Tegelviken. Så det känns lite skrämmande att byta skola, träffa nya människor. Skolan jag gick på var trots allt väldigt olik vanliga skolor. Vi hade ju inte ens någon matsal, haha! Men vi får se hur det blir. Carlforsska Frisör, Here I come!




Comments
Postat av: Willie

Nej men tjenare!

Allt bra eller? :D

Kram Willie

2010-08-19 @ 21:44:33
URL: http://misspandora.blogg.se/
Postat av: Alex

Hallå, där! Jodå, det är bara bra, sj? :-)



Var inne och kikade på din blogg, den var verkligen interessant!

2010-08-20 @ 01:27:38

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback