Dags att sova

Klockan e redan efter 1, så jag ska strax hoppa i säng! Ska upp om några timmar, för idag börjar jag i min nya skola! Så vi får se hur det gå!


Nu är det färdigstädat i heeeela huset. Gissa om det fanns mycket att städa? Jag trodde det aldrig skulle ta slut på grejer.Men tillslut så. Rent och fint är det också. Har organiserat om bland mina styling saker också. Har gjort en smart anordning i min garderob där jag kan gömma mina locktänger och plattänger. Slängde även 3 st gamla locktänger, 1 plattång och så en krustång. De var så gamla och i dåligt skick så nu slängde jag de!

Men rent och snyggt är det iaf i hela huset, och det känns underbart! Mamma avskyr när det är kliniskt rent, jag älskar det!

Imorgon tänkte jag iaf skriva lite om lolita, endel av er vet nog säkert det redan, men för er andra så skriver jag om det imorgon!

Nu ska jag hoppa i säng, så sov så gott! :-)

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback