18:e augusti

Vaknade upp redan kl 10 av att mamma ringde. Har tidigare idag varit på och städat poolen eftersom det kmr en man som vill ha en privatvisning av huset på fredag. Så jag måste även städa klart på övervåningen. Väntar bara på säckar där jag kan lägga undan de kläder jag rensar ur garderoben! Så senare idag kmr jag definitivt se till att röja klart allt som behövs göras så att jag inte behöver tänka på det senare!

Om en liten kort stund så ska jag ta och hoppa i duschen. Behöver göra inpackning av håret igen. Det är så himla slitet, så jag funderar på att strunta i att färga håret. Visst tväxten är inte det vackraste men denna gång riskerar jag verkligen att tappa håret!

Mer än så har jag inte planerat. Jag hoppas ni får en trevlig och skön dag, för snart är det inte länge kvar tills skolorna börjar! :)

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback