Howdy!

Igår hade vi trevligt och firade pappa, gosh vad mkt fiske grejer han fick. Direkt efteråt åkte vi upp till crampen för att tälta o fiska tsm med Ville, Marco och 3 av mina kusiner. Påvägen upp dit hoppa det en kille ut på vägen. Vi insåg vad det var: polisen D : 2400:- fattigare för fortkörning på bara 11 km/h. Sånt suger D : Men sen när vi väl fick åka så slog vi upp tält o grillade o fiskade. Var sjukt trevligt. Men SÅKLART fick jag inte ett enda napp. Ovanligt?T.T  Men höjdpunkten var nog trots allt att, JAG GLÖMDE MATEN D : hahaha jag typ dog D : Det var flera mil till närmsta mackD : Farsan blev nog lite sur eftersom jag började skratta helt hysteriskt:c


Vi tog med oss Elvis, han var sjukt nöjd att få åka hemifrån men fy fan den hunden drar på sig skräpD :
Elvis: D
Skogstroll;>
Pappa o Elvis
Elvis o pappa vid brasan : D

Sen åkte vi hem, så det blev till att packa ur allt o sedan blev det till o sova 8D O sen fick jag så mkt tid över o avr rastlös så jag bakade blåbärsmuffins med blåbären jag plockade vid vår stuga!

Blåbärsmuffins!

Nu är även min data/mobilen urrensad så jag slipper lacka ur på de eftersom de alltid segarD :

Och imorrn blire Sthlm 8D Blir till o ta med kameran dit;>

Ciao:* // Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback