Hejhopp: D

Dags o uppdatera allt som hänt, känner jag;> skulle ha gjort det för snart 1 vecka sen men jag får aldrig alla bilder från sthlm än:c

Ajja i sthlm vare awesome<3 spenderade way to much money, som alltidT.T
Skulle ha tältat med Josefin och Elina i söndags men vi i familjen har dragit på oss något virus lr något D : ain't so nice:c
Så jag har sysselsatt mig med att glo på film hela dagarna 8D Fixade hem vampire knight och vampire knight gulity. Kände för o se om serierna så det blir nice: D
Har även gjort halva delen av alla mina dreads tills kanekaloonen tog slut då det blir till o beställa hem mera;c

Snart börjar skolan T.T ajja jag får sommarlov några dagar längre om det blir tänkt som det ska vara;>

Skulle ha färgat håret hela helgen men eftersom man blev sjuk blev det aldrig av D : Blir till o fixa imorrn/övermorrn;>
Huh, ska bli najs 8D

Inatt låg jag o glodde på ice age 2 och harry potter och halv blodsprinsen, de var riktigt awesome<3
Snart har NM premiär<3

Några sköna tips från mig då oxå;>

* Crashdïet - Falling Rain
* Mötley Crüe - The Saints of Los Angeles

Anime:
* Death Note
* Skip Beat!

Tyckte den här bilden var ganska awesome på tåget hem från sthlm;>
;>


Ciao:* // Alex

Comments
Postat av: Josefine

Ojojojo, någon som tycker om death note, lilla fuskare man ska lääsa den ;) xd

2009-08-11 @ 16:34:50
URL: http://nylanderj.devote.se
Postat av: Josefine

sv; haha du får adda min msn så jag kan skicka den till dig ;)

2009-08-20 @ 11:12:47
URL: http://nylanderj.devote.se

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback