Hallå!


Nu har jag gjort något jag allt trodde att jag skulle göra  igen, skriva blogg. Imorrn fyller pappa 42 så det blir firande/poolparty här hemma : D Så jag har vart duktig o bakat supergoda muffins 8D Jag avskyr o baka så imorrn blir det först fest o sen åker jag iväg med min Pappa, morfar, min morbror, och mina 2 kusiner. Snacka om mans dominans D : På torsdag blir det ev Sthlm o shoppa nudå 8D Ohyesh<3 O på torsdag börjar även Å-festen, håller på i 8 dagar iår eftersom Eskilstuna firar 350 år! Kinda nice 8D Så på fredag blir det att se FATAL SMILE<3 Den var awesome på sucken förra året<3 O iår på sucken kmr Dead By April, super najs : DDD Så det blir till att träffa massa folk också!

20:e augusti har New Moon biopremiär så det blir till o skaffa biljetter o åka med Elina och Mikkiz, awesome<3

Ciao:* // Alex


Comments
Postat av: mikki pigg

JAG MIKKIZ :S

wooooho isf ;D

2009-08-11 @ 16:51:09
Postat av: Emelie

snygg bild xD så muffins... va de gott?! hum tror jag ska börja bara faktiskt... så bye bye :)



ps. cool sida :P

2009-08-20 @ 14:07:36

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback