Spirited Away

Gissa vad jag har för mysig nostalgikänsla? Jag sitter och lyssnar på soundtracket till SPIRITED AWAY: en av världens mest underbaraste filmer. Jag äger redan 2 film boxar av Hayao Miyazaki och jag kan bara säga att jag AVGUDAR hans verk. Mina favoriter är helt klart: Spirited Away, Det Levande Slottet och Min Granne Totoro! Jag får världens mest mysigaste nostalgikänsla av dessa filmer. För er som inte sett de är det bara ett MÅSTE. Jag måste verkligen se filmen igen så fort som möjligt!



Enda bra trailern jag hittar är den engelska verisionen, men jag själv föredrar orginalspråket: japanska!



För dig som vill se filmen finner du den här!

Bättre film får man leta efter!

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback