Söndag!

Hallå! Hoppas ni haft en bra dag. Själv har jag haft en riktigt mysig dag. Gick upp kl 9 för att göra mig iordning för träningen och packade ner min hakama och gi och sånt. Sen tränade jag mellan 10.30-12.00 d.v.s ett kort pass på endast 1½ tim. Har ju legat sjuk sen i torsdags och är ännu inte frisk men jag ville så hemskt träna så jag körde det lugnt idag. Många av oss var krassliga så vi tränade istället Kata 1 & 2, vilket jag aldrig kört förrut, utan jag kan endast Kihon Kata 1,2,3 & 4! Men det var kul. Sen fick jag dömma som huvuddomare eftersom vi tränar inför Stockholm Kendo Open om mindre än 1 månad!

Efteråt åkte jag och pappa in till V-ås, lämnade och lånade böcker på biblioteket igen och sen letade vi Duffel till pappa (en jacka). Jag köpte även den väst som jag suktat efter i en månad och nu är den min ^-^, ska handla mera imorgon ev om mina pengar hinner komma in på kontot, ska köpa en mössa, vristvärmare och en halsduk!

Visar bild lite senare av min väst också! ^-^

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback