Söndag

Är så himla trött nu. Sov endast 5 timmar inatt eftersom jag blev fast 6 timmar med att titta på Boys Before Flowers, GISSA OM DEN VAR BRA? Hade inga hög förväntningar om den eftersom Hana Yori Dango är en av mina favoriter. Men BBF är GRYM! Vill så gärna titta nu, men då blir jag fast i den när jag borde sova ist.

Efter somsagt endast 5 timmars sömn gick jag upp och gjorde mig klar inför morgonträningen som höll på till klockan 12. Sen bar det av hem och arbeta med veden. Är helt mör i kroppen nu. Klockan är endast 19.00, men jag tänker gå och lägga mig nu.

Titta vilka fina skor mamma köpte åt mig idag. Ett par Over-Knee skor som faktist går över knäna. De jag hade innan, de gick ju inte över knäna som de borde ha gjort :-( Men dessa godingar kommer användas flitigt. De är sjukt lika mina andra Over-knee, fast enda skillnaden är i princip att denna är längre och ist för fransar har dessa skor ett spänne. Så grymt snygga! Nu kan jag lätt springa till och från tåget utan att stuka fötterna med mina högklackade skor!

Vad tycks? :-) (Dock dålig mobilkamera-kvalité! och vad konstig min hand blev, alldeles vit...)



Nattis! :*


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback