Kendo SM

Tidigare idag har jag vart iväg hela dagen på Kendo SM. Det har varit fantistiskt kul att åka iväg med klubben och hejja på Henrik som tävlade samt att titta på Jodo, Kyoudu, och Iaido. Jag handlade loss som tusan och köpte en Hakama och Gi för hela 850:- Så jao jag tog den dyrare Hakaman i svart. Men men visst det var mycket dyrare där än vad det egentligen kostar för Hakama och Gi men jag är ändå supernöjd!

Några bilder ifrån Kendo och Iaido:

Kendo Damer:






Iaido:





Vi käkade på en jättefin japansk sushi restaurang!

 

Sen detta är då vad jag spenderade mina pengar på:

Min nya Hakama och Gi!




^Ett mobilsmycke i form av en Men.


^En jättevacker Tengui (huvudduk) från Japan, i form av pandor och bambu, så otroligt vacker!


Denna dagen har varit rent ut sagt toppen! Nästa år är det kanske dags för mig att tävla i SM lag! :)


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback