Hallå!

Tog precis en paus ifrån allt städande. För de som inte vet så håller vi på och städar inför en husvisning på söndag. Efter 13 år som vi har bott här så känns det dags att flytta vidare. Tack vare all städning så missade jag min söndags-morgon-träning vilket inte är så kul:c

På onsdag drar jag iväg till Rättvik och även där missar jag två träningstillfällen, vilket känns riktigt surt:(

Men sedan torsdagen efter så är det sista träningstillfället i klubben. Vi kommer ev ha graderingar inom klubben också ;)

Sedan den 22-23/5 kommer det att vara budo SM i Uppsala. Vilket ses fram emot rejält. I Budo SM tävlar alla som tränar en bud-kampsport bl.a Kendo, Ningata, Jodo m.m. Så där peppar vi rejält!

Men nu är det dags att återigen städa så att det blir klart, men jag uppdaterar ev senare ikväll. Tills dess ha det bäst!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback