Godkväll!

Oj, var ett tag sen jag skrev och anledningen var att jag har varit iväg på läger så det har inte blivi så bra uppdatering. Det var ett konfaläger eftersom jag testade på att vara assissten, men ALDRIG MER, säger jag bara. Ingenting för min del inte :/

Men iaf lägret har varit både bra och dåligt. Det har varit både sorg men också mycket lycka. Det blev sjukhusbesök för personer på lägret på endast 3 dagar. En varje dag, då lyckas man bra eller hur?

Men förutom det har jag inte så mycket att berätta, jag har blivit rejält sjuk så jag gick aldrig till skolan idag och det lär inte bli av imorgon heller. Blir mycket vila och ta det lugnt med böcker och filmer. Har även satt igång med läxor och hemuppsatser som tur är så att jag kan studera hemifrån. Sällan jag blir så dålig att jag stannar hemma men när inte ens mina tabletter fungerar så är det inte så trevligt:(

Men iaf på torsdag är det träningen så jag ser framemot att bli frisk! Sen blir det SM i helgen!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback