Hallå!

Som du kanske märker så har det inte varit så värst mycket till uppdatering. Det beror väl till största del på att jag har fullt uppmed annat och därföringet större intresse. Men iaf det blir en liten sammanfattning över vad jag har sysslat med sedan jag kom hem! På nyår har jag varit hemma hela kvällen förutom en snabbis ner på stan med pappa och kent för att fira ut eskilstunas jubileum på 350 år! Jag har även åkt snowboard ochtränat mig på det! I helgen var jag iväg till Gustavsvik med pappa och tvillingkusinerna, dock tyckte jag det var ganska trist. Var inte på något toppenhumör:c Men sen så började jag skolan igår igen. Dagarnagår sjukt fort och nu är jag hel fokuserad på mina studier! Ska höja upp mig på flera ämnen igen! Jag ska bannimej in på Carlforska <_< Och på det så fick jag en brevvän på Mallorca. Carmen Cabot som jag kommer på hos v 10 då vi åker ner till Mallorca! Fick även reda på idag en hel del provresultat och så! De duger helt klart! Men jag ska satsa hårdare nu på slutterminen!

Förövrigt så har jag både läst klart en hel del mangor och sett klart en hel del animes:

Bl.a :

Manga:
Absolute Boyfriend
Gravitation

Anime:
Strawberry Panic
Loveless
Xxxholic

Och massa mer!

På det så har jag även börjat titta på serien av Pokemon! Finns 8 lr 9 säsonger av orginalet av pokemon och sen finns det 12 filmer och så Pokemon serien Diamond and Pearl. Jag har sett nästan alla filmerna och större delen av de första säsongerna men det var sålänge sen jag såg allt så jag har bestämt mig för att kolla igenom allt! Så ja det finns ju ca 900 avsnitt av orginalserien! Hahaha : D Jag lär ha och göra i framtiden!

Men nu ska jag försöka återta min förlorade sömn!

Godnatt<3



Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback