Gomorron!

Hallå allihoppa:) Nu är det verkligen på tiden att jag lägger upp lite semester bilder! Har inte ens packat ur min resväska D : Fyy vad hemskt. Men iaf så har jag fått tag i en hel del bilder från min resa i Egypten!

Dock är alla bilderna inte i ordning!


^ Några av de som arbeta med utflykterna, Alex o Tarek tror jag de hette <_<


^Det klassiska när städarna viker handdukarna.


^ Vi införskaffade schalar inför Quad safarin ute i öknen. Min morbror, min kusin Dempa och sen försäljaren. Det var även av honom som vi åkte ut på med snorklingsresorna!


^ Morbror Ville och mina tvillingkusiner. Alla e lite smått normala:>


^ På uteterassen.


^På den första snorklingsresan. Dempa i sin naturliga miljö I guess D :


^En kanin D :


^ En del av julpyntet i lobbyn!


^ Hela gänget påväg ut i öknen!


^ I Beduinernas (folket som bor i öknen) by så hade de ett terrarier hus med bland annat ormar/ödlor och sköldpaddor.


^ Tror nog detta var största ormen de hade där ;o


^Våran guide på quad safarin, han var sjukt lång >_<








^Ja... ehm-_-' De brukar låna smink av oss D :


^Haha, Jonte o Dempa!


^Tagen nere vid stranden.


^ Nere vid marinan!


^Jonte och Dempa på den första snorklingsresan!


^Dempa.


^ Dempa inne i "reptilhuset"!


^Ville som tar en bild bakåt när jag kör ATV ute i öknen!


^Bild tagen från båten på vår sista snorklingsresa. Jag tror det där är Paradise Island och sen ett av korallreven vi dök vid!


^ Några av de fiskar vi såg!




^I lobbyn när vi väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen!


^Påväg in i flygplanet!


^Tvillingkusinerna i planet, trötta på den långa resan hem till kalla Sverige.


Två veckor i sol och värme. Vi hade tur med vädret för dagen innan vi reste så var det storm haha! Men vi hade det kanon bra och vi får se om det blir någon lägenhet eftersom mamma och Ville var iväg på två st visningar.

Jag har sjukt mkt mer bilder men bara dessa tog så pass lång tid att ladda upp!

Det var iaf ruggigt kallt hemma i Sverige så direkt när man kom hem gick man och la sig kl 8 på Julaftons kvällen!

Ciao:* // Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback