TOOOOORSDAG!

Woooohoooo nu är den jobbigaste delen av nationella proven över! Jag måste erkänna att det inte var jobbigt alls! Jag valde ämnet "Vilka är vi?" och skrev en blandning mellan krönika (som jag är dålig på) och en insändare. Jag blev faktist väldigt nöjd. Hade dock idé torka innan jag fick en rejäl hjärnbomb : D Men efteråt kände jag mig riktigt nöjd. Får bara hoppas att lärarna tycker så också! Hade med mig min blåa godisburk och en stor powerking. Tog 2 timmar och 20 min för mig att dricka upp den haha! Snacka om att folk gnällde på att jag var seeeg <_< 8D

Förövrigt idag så fick vi sluta redan kl 12 eftersom spanska-Marie var iväg så hade vi lärarlöst men vi fick sluta ist. Det var 1 timme kvar tills bussen skulle komma så jag utnyttjade den tiden på att rensa skåpet som såg ut som ett bombnedslag D : Sanna höll mig sällskap så hon satte igång o stöda också, Hoho snacka om inflyt man har.

Det har varit en riktigt kul dag faktist : D Ikväll kommer MaaandiZ hit för vi ska in till västerås och träna kendo! Ska bli så sjukt kul! Måste börja packa nu också.

Vad ska ni göra i helgen då?

Peeeeace out!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback