Sööööndag!

Okeeey whoppa, nu blir det väl lite mera uppdateringar, måste ta o skärpa mig och skriva mera! Men iaf hela den här veckan har gått sjukt fort!

Vi håller ju på med våra musikprojekt i skolan, och nu är jag inte så långt ifrån klar med World behind my wall i akustiska accord. Det är riktigt awesome för den e riktigt kul! Förraveckan var det också ett spanska prov. Dum som jag är så pluggade jag aldrig på till provet heller <_<

I helgen har jag iaf varit iväg o hälsat på morfar med resten av släkten, eftersom vi kombinerade mina två bröders födelsedagskalas! :) O apropå det så fyller min första hund 9 imorrn. Shit vad gammal D :

Förövrigt så har vi också fått en permanent familjemedlem nu också: Izídora. Så ja det är verkligen mycket hundar fastän min Amber flyttade<3

På torsdag börjar Kendon! Ska bli så sjukt najz<3 Har verkligen längtat riktigt länge så den här veckan kommer bli en bra vecka tror jag eftersom vi åker upp till dalarna hela nästa helg så det blir att åka snowboard i Romme!<3

Så tills vidare ha det bäst!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback