Måndag!

Ny skolvecka nu igen. Fy så trött man är redan första dan. Jag höll på att bokstavligen somna hela dagen. På sista lektionen som var spanska så slutade det hela tiden med att alla for i asgarvD : Snacka om att vara övertrötta och garva för minsta lilla. Men förövrigt idag så har det inte hänt så mycket. Försöker hitta lite ny musik att lyssna på, någon som har ett bra förslag?

Imorgon börjar det allra första nationellaprovet. Jag är inte nervös men jag har inge lust att göra det heller:c Är dock sjukt rädd att sänka mitt betyg i svenska >_< Ajja har mitt motto i alla år inför prov:"Det går som det går!"

Men men nu ska jag bara kolla in min facebook lite sen blir det att sova tidigt idag så jag är mer eller mindre utvilad. Så ha det bäst!


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback