Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Som jag tidigare nämnde i föregående inlägg så skulle jag skriva lite mer detaljerat om Yamato Nadeshiko Shichi Henge. Dramat är såklart baserat på animen och mangan. Själv har jag bara sett animen och den är helt klart en av mina favorit bland de hundratals jag sett! Animen är VÄLDIGT beroendeframkallande och finns i 25 episoder om jag inte minns fel. Så ett bra tag efter att jag såg animen så har jag precis kollat på dramat. I dramat så är det riktiga skådespelare och en av mina favoritskådespelare: Kamenashi Kazuya, har en av huvudrollerna. Jag har bara sett dramat till episod 8/10, och jag måste bara säga att den verkligen är grymt bra! Animen och dramat kommer få dig att skratta tills du storknar, och samtidigt fängsla dig med de absurda situationerna som medkommer. Så jag rekommenderar varmt, både animen och dramat!

Handling:
Kyouhei, Ranmaru, Takenaga, and Yukinojou are beautiful, handsome, young men living in a huge mansion. One day, their landlord, whom they call "Auntie", asks them a favor: to make her niece, Sunako, who's going to be living with them, into a respectable young lady. She agrees to make their living expenses free of charge if they succeed but, if they fail, she'll triple their rent. Due to their confidence in knowing how to deal with women, they agree but, once they meet Sunako, they begin to realize that their lovely living arrangements may soon be in jeopardy.





Om du är nyfiken på att se animen så finner du den: här!

Vill du däremot titta på dramat så finner du den: här!

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback