Qi Lolita

Jag har tidigare skrivit om Gothic och Sweet Lolita. Så nu tänkte jag skriva lite kort om Qi Lolita!

Egentligen finns det inte så mycket att skriva om Qi Lolita. Stilen är isnpirerad av de traditionella kinesiska kläderna och man bär plattformsskor. Håret har man i en stram knut tillsammans med ett såkallat hårnät. Qi är VÄLDIGT likt Wa Lolita!

Några Qi Lolitor och klänningar:





^ Detta är verkligen en typisk Qi Lolita - klänning.







Jag kunde inte hitta några bra bilder, så detta är det närmsta man kan komma med hårnätet:



Qi och Wa Lolita är nog min favorit Lolita. Med tanke på att jag älskar asiatisk kultur och traditionella klädslar!

Comments
Postat av: Lea

Vet du vart man skulle kunna köpa lolita någonstans?

2012-08-30 @ 17:58:01

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback