Japanskt Gatumode

Satt just och kollade runt lite på det japanska modet. Det finns verkligen så himla mycket. Varje stil skiljer sig verkligen från varandra. Här är ett exempel på en helsnygg outfit som passar perfekt till vardags och till fester!



Har länge letat efter en pälsjacka/väst (i fusk såklart) som liknar denna. Men jag har inte hittat någon var jag än kollat. Någon som vet var man kan få tag i en? Uppskattas verkligen JÄTTEMYCKET!


Den här ringen har man sett på många olika ställen. Självklart den välkända Vivienne Westwood ringen. Den är verkligen världsberömd och är väldigt vanlig i samhället. Men konstigt nog så har jag inte kunnat hitta en sådan någonstans. Så om du har något tips så uppskattas det verkligen!


Den sista outfiten jag tänkte visa upp är den traditionella japanska kimonon. Den här tjejen har verkligen en jättefin kimono som hon bär på stan. Likaså hennes frisyr är riktigt fin och passar till outfiten.


kimonos är även en stor del av min inspirationskälla till de kläder jag designar och syr upp! :)

Comments
Postat av: Anonym

Liknande ring finns på Cocoo.se...

2010-08-25 @ 17:00:33

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback