4 dagar!?

Sov endast 2 timmar inatt. Gick o la mig tok försent och sedan svårt att somna som vanligt, pga min dygnsrytmn. Men nu får det bli skärpning, börjar ju skolan om 4 dagar!

Gick upp kl 6 imorse för att bli skjutsad av pappa in till morfar. Väntade på att Robban skulle komma hem så vi kunde köra igång med arbetet. Rensade häcken som tog ca 5 timmar. Tjänade 500:- som gick direkt till min resekassa!

Imorgon blir det nog väldigt lugnt, och på onsdag åker vi till stugan så jag kan måla klart det sista som är kvar!


Strax ska jag ta en dusch och behandla mitt hår som fått tagit så otroligt mycket stryk när jag haft det stylat. Så det blir en ordentlig inpackning, för ev imorgon så är det dags att blekas igen. Eftersom mamma klantade till sig ordentligt sist!

Så tillsvidare... :)

Comments
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 12:48:21
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback