1:a augusti

Hallå! Har inte kunnat blogga eftersom min dator har kraschat. Så just nu sitter jag vid min mammas ena laptop!

Snart är i princip hela sommaren över. Fort gick det också! Jag börjar nya skolan om 19 dagar också! Wiihoo! Carlforsska Frisör, here I come!  Ska verkligen bli superkul och jag är laddad inför att plugga i höst! Likaså så har jag haft massor av andra saker runtomkring. Jag påbörjar även en kvällskurs i japanska, och det ser jag verkligen framemot!<3

Snart drar även min kendo igång, vilket jag ser så mycket framemot också!



Men även under de senaste 2 veckorna har jag arbetat mycket på vårat framtida hem. Vi äger ju en enorm tomt mitt ute i ingestans, Surahammar. Så mamma och jag har varit på IKEA flertalet gånger och handlat grejer tll stugan! Likaså har jag hållit på och målat i 2 dagar, verandan. Med uppehåll i ett par dagar. Men om någon dag så fortsätter vi igen, bara vädret håller sig!

Så tillsvidare, ha det bra!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback