12:e augusti

Kom hem för en stund sen från Arboga medeltidsmarknad. Fanns inte så mycket att se, men jag gick förbi ett ställe som sålde Pocky, gissa om man blev förvånad? Det var en arabisk butik som sålde japanskt godis som man måste importera? Men de kostade endast 8:-/st så jag testade Choklad och Jordgubb. Riktigt goda! Mötte även på Julias pappa, dock visste jag det inte ens förens efter att vi pratat med honom, gissa om man blev förvånad!

Mina brännskador i ansiktet som jag fick för ett par dagar sen är MYCKET bättre. Hela min hy i ansiktet förstördes tack vare ett behandlingsmedel för oren hy. Det heter ORIFLAME och jag varnar er som använder behandlingsmedel för oren hy. Använd den INTE!

Imorrn bär det av med Elina in till City för Å-festivalen, WOOOHOOO! Det ser vi framemot!




Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback