Hallå!

Det var verkligen ett bra tag sen jag uppdaterade sist men jag kmr lägga upp bilderna från både min Mallorca resan i mars men även ifrån konserten i Sthlm, men jag saknar fortfarande endel bilder ifrån Amanda. Men de lär dyka upp inom en snar framtid!

Förövrigt så har jag beställt hem lite filmer och böcker ifrån adlibris, sfbok och cdon.com 1 av dessa 4 beställningar som jag gjorde kom idag och de andra lär komma inom 2 dagar. Grymt : D

Nu är det redan april månad igen, MIN månad! Det är så skönt att se när snön bara smälter bort framför ögonen på dig. Känns helt underbart och sommaren är verkligen påväg! Nu är det vår och det känns verkligen. När man kan gå på en hundpromenad kl halv elva på kvällen i bara ett par shorts och en jacka så känns det alldeles underbart!

Men imorrn är det återigen torsdag och på mitt schema så har jag bestämt mig för att plugga en massa. Hälften av mitt påsklov har redan gått åt då jag kollat på en mängd olika filmer och serier. Underbart att bara ligga i sängen och slappa hela dagarna. Men imorrn är det över, för på kvällen blir det kendo träning igen, har gått en vecka sen sist eftersom den ställdes in i söndags pga påskfirandet. Men imorrn blir det återigen ett hårt tränings pass.


Det kmr även förhoppningsvis bli mer aktivt på bloggen också. Har varit rent av skitdålig på att uppdatera så nu händer det!

Puss & kram Ha ett toppen lov och njut av att våren är äntligen här!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback