8:e april

Hallå, hoppas ni har haft det bra idag? Jag har haft det väldans bra! Vaknade upp utvilad  kan inte minnas det senast hände, flera månader sen sist iaf! Så det var väldigt trevligt. Förutom det så har jag även pluggat lite idag, arbeta med min hemtenta i ekonomi, ska fortsätta mera imorgon, har massor av läxor att göra! Men förutom det så blev jag upplockad av pappa idag runt halv fem tiden då han skulle iväg till en apprapat. Men efteråt gick vi på stan i ca 40 minuter. Köpte två mangaböcker och sen hitta jag ett riktigt coolt limegrönt linne med avtryck av Kat Von D (tror jag det var(I)) det var riktigt snyggt men jag hade inte tillräckligt med pengar! Det finns iaf på New Yorker (ska inhandlas snart nu när jag fyller år!)

Sedan efter att vi röjde runt i v-ås bjöd jag pappa på fika innan vi åkte ut till Erikslund, dock hade nästan allt stängt precis när vi kom. Men Elgiganten var öppet till kl 20.00 så vi gick in där och kolla på telefoner (ska snart byta) tv:n och datorer som vi ska ha nu när vi flyttar. Men sedan i ca 1 tim så stog vi och testade lite olika spel till bla ps3 och 360. Jag testade på nya Hero DJ. Det var väldans skumt någon blandning av guitar hero och sen när man ska dj:a med lp skivor! Hahaha krångligt men ganska kul!

Sedan bar det av till träningen. Kändes super bra och det var lika kul som vanligt. Börjar få ett bra fotarbete (äntligen) och timingen börjar bli bättre! Så snart blir det till att beställa hem Bokken, huvuddukken, haka och gi m.m! Kul! : D Ska försöka fota lite granna ifrån våra träningar och lägga upp på bloggen.

Btw, så har jag äntligen lyckats få upp en header. Gjorde den i paint i ca 5 min, men den blev helt okej tycker jag.

Men nu äre snart dags att sova, så vi hörs nån annan dag! Kramar!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback