25:e april

Hallå! Skulle ha uppdaterat tidigare men har haft en sån fruktansvärt stressig dag.

Hade träning imorse, varken Anders eller Henrik som är klubbansvariga kunde komma. Henrik tränar ju inför SM i Uppsala nu varje helg fram till maj/juni. Så vi andra körde på egen hand. Körde rustning och kata. Var riktigt kul för koncentrationen var bättre än väntat på en söndag!

Sen direkt efter det hann jag bara hem och plugga lite inför mitt eu-körkort som skulle ha tagits för 1 år sen! Sen direkt iväg till min morfar för grillning och träffa släkten. Var där en snabbis och passade på att låna hans massage stol för att mjukna upp alla muskler i hela kroppen. Riktigt skönt. Men direkt efter så stressade mamma och jag vidare till Tuna Park. Morsan köpte lite kläder och jag köpte Nagellack och håraccessoarer! Direkt efter det stressade vi hem och bytte om på 3 min innan vi for iväg på hundträning.

Jag har ju tagit över valpträningen för Iza och hon e verkligen riktigt duktig. Vi hade missat massor av träningar fastän hon redan kunde allt som de tränade^_^

Men iaf direkt efter det handlade vi hårfärg och eftersom varken mamma som är nyopererad och pappa som inte tål hårfärgen kunde hjälpa mig, så har jag lyckats riktigt bra med det själv^_^ Bra att träna på sig själv innan jag börjar gymnasiet!

Haha jao, det var i stort sett hela min dag. Har städat endel inför Carmens besök och mer blir det imorgon!

Här kommer lite bilder från vår träning för några veckor sedan!
















Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback