24:e april

Hoppas ni sovit gott, för nog har jag det alltid. Har inte sovit mer än 6 tim/per natt i två veckor så nu äntligen fick jag en sovmorgon dock sov jag hela 14 timmar. Det är sjukt! I vanliga fall brukar det inte bli mer än 8-9 tim. Men iaf idag blir det av att städa iaf! Carmen kommer hit på tisdag och sen är det kalas på torsdag, så här ska storstädas!

Färgade håret igår också! Bilder kommer någon gång när jag orkar och hinner. Jag klippa mig ev nästa vecka också!

Fick inbjudningskortet till avslutningsmiddagen, och det ska bli riktigt kul! 3:e juni äger den rum och jag har redan hittat den perfekta klänningen, skorna och midjejackan under 1000- lappen, vilket var ett rent fynd!

Annars har jag inte så mycket att säga utan jag återkommer senare!


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback