Wabba Dabba Doo;>

Hallå, känner att det är dags o uppdatera allt som hänt under veckan, har legat sjuk från fredag-måndag:c e fortfarande krasslig i halsen men mår bättre! Robban har flyttat till Örebro o Tobbe med så jag har hela övervåningen för mig själv och mitt nya spelrum!

Här kommer iaf lite bilder under veckan som varit:)


^Amanda var lite mongo idag på busshållplatsen;> <3


^ En dag hitta vi Lovisa o Sara sovandes i soffan^-^


^Var typ tvungen : D


^ Jonathan gjorde sina c00la M. J moves;>


^ O själv är jag lite Allan BallanD :

Btw jag har fått i mina egengjorda dreads nu^_^- In progress- ska köpa lite mera svart kanekaloon så jag kan göra färdigt resten!

Imorrn åker jag efter skolan till Högbo ^_^

Sug o svälj trevlig helg!<3

Ciao:* // Alex

Comments
Postat av: Lovisa

snäll bild.

2009-09-09 @ 20:48:44

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback