Tjoobba;>

Dags o uppdatera det lilla som hänt nudå;> Var iväg till Högbo och för de som inte vet så var jag faktist på Hundutställning;> Med tanke på att jag e delägare i familjens kennel, hehe D : Men iaf jag kan ju bara säga att det inte är meningen att vi skulle dit T.T

Påvägen dit så är vi först och främst sjukt sena, då mena jag sjukt. Flera timmar dvs T.T
Sen när mamma och jag äntligen kommer iväg så brister mamma rakt ut: "TITTA BAMBI!!"

Och med det menade hon alltså att vi höll på och köra över ett rådjur, och själv brast jag ut i asgarv :D
sedan sov vi i världens minsta säng :c sjukt trångt.
Vi fick sämsta platsen på hundutställningen  och självklart fick vi punka påvägen hem ^_^ Så det var bara för mig o slita ur allt i bagaget och plocka fram reservhjulet!

Under hela dan levde jag på kex choklad o när vi äntligen hitta en restaurang så blev det direkt till o tvärnita ;>
Men annars hade vi sjukt trevligt!

För övrigt så har skoldagen rullat på bra förutom att bussjävlen kom innan vi ens slutade så det blev till o gå hem:c som tar en 40 minuter. Men men;>

och jag har även glott klart på först Bleach filmen "Memories of nobody" och nu glor jag på 2:an "Diamond dust rebellion".

Tog även ur mina dreads^_^ De håller på o går upp så jag måste värma upp de och skaffa flera svarta dreads så det blir ett helt hår:)

Så nu e jag korthårig igen^_^

Har även läst en hel del W Juliet, gud så bra den är<3333: D

Uppdaterar senare/imorrn : D

Stay tune<3

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback